1. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 556[1]-556[3] Kodeksu cywilnego.
2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym:
a) imię i nazwisko,
b) numer zamówienia
c) opis niezgodności towaru z umową,
d) datę zakupu,
e) protokół szkody,
f) zdjęcia uszkodzenia towaru.
3. W razie ewentualnych braków reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sprzedawca niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia.
4. Zastosowanie się do ust. 2 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji.
5. Reklamacje można składać mailowo pod adresem: biuro@wielcymalarze.pl
6. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w terminie 14 dni.
Kliencie pamiętaj ! Wszystkie produkty z naszej oferty są wykonywane w całości na zamówienie według specyfikacji klienta ( motyw oraz rozmiar ) oraz na zindywidualizowane potrzeb – dlatego też zgodnie z §10 Regulaminu sklepu oraz Art. 38.Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje. Prosimy zatem o przemyślane zakupy.