Reklamacje i zwroty

1. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 556[1]-556[3] Kodeksu cywilnego.

2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym:

a)     imię i nazwisko,

b)     numer zamówienia

c)      opis niezgodności towaru z umową,

d)     datę zakupu,

e)     protokół szkody,

f)       zdjęcia uszkodzenia towaru.

3. W razie ewentualnych braków reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sprzedawca niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia.

4. Zastosowanie się do ust. 2 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji.

5. Reklamacje można składać mailowo pod adresem: biuro@wielcymalarze.pl

6. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w terminie 14 dni.

 

Kliencie pamiętaj !  Wszystkie produkty z naszej oferty  są  wykonywane w całości na zamówienie według specyfikacji klienta ( motyw oraz rozmiar )  oraz na zindywidualizowane potrzeb – dlatego też zgodnie z §10 Regulaminu sklepu oraz Art. 38.Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje.  Prosimy zatem o przemyślane zakupy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *